Het Begin - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Thomas, Rob, Thea, Jojanneke, Wierd, Femke, Marry, en Peter KoGieUnScho - WaarBenJij.nu Het Begin - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Thomas, Rob, Thea, Jojanneke, Wierd, Femke, Marry, en Peter KoGieUnScho - WaarBenJij.nu

Het Begin

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas, Rob, Thea, Jojanneke, Wierd, Femke, Marry, en Peter

15 Februari 2015 | Nederland, Zwolle

Over een dikke maand vertrekken we naar Zuid-Afrika. In dit reisblog houden we het thuisfront met foto's en verslagen op de hoogte van onze belevenissen.

• 02 Maart 2015 - 14:26

Rob Van Der Kolk:

Vandaag 2 maart over drie weken stappen wij het vliegtuig in.
    Heb er zin in.

• 04 Maart 2015 - 09:20

Peter Schoorlemmer:

Tijd vliegt, maar straks vliegen we zelf. Ik zie uit naar dat prachtige land met allemaal leuke mensen om me heen. Nog 2,5 week werken.

• 22 Maart 2015 - 15:26

Peter Schoorlemmer:

Koffer bijna gepakt, zal wel weer wat vergeten. Rob, neem je schoenen mee, op pantoffels loopt niet zo lekker in Zuid Afrika. Let's go..........

• 25 Maart 2015 - 16:11

Rudy:

op faceboek gezien dat jullie een mooi plekje hebben en goed aangekomen zijn.

het is bij jullie beter weer dan bij ons [hele dag regen] groetjes van ons uit HASSELT Lenie en Rudy

• 26 Maart 2015 - 08:43

Rob Van Der Kolk:

Inderdaad goed aangekomen in onze villa.
    We zullen zo spoedig mogelijk foto's en verslagen plaatsen, als internet meewerkt.
    (Is niet hier niet zo snel). We genieten van het mooie landschap en het heerlijke weer.
    Groeten van ons allen!

• 26 Maart 2015 - 12:07

Ria Kwakkel:

FOTO'S !!!!!!

• 27 Maart 2015 - 18:59

Henk Schutte:

Zo op de foto's te zien ziet het er prachtig uit, geniet ervan.
    Groeten van mij en Thea.