Schoongezicht - Reisverslag uit Somerset West, Zuid-Afrika van Thomas, Rob, Thea, Jojanneke, Wierd, Femke, Marry, en Peter KoGieUnScho - WaarBenJij.nu Schoongezicht - Reisverslag uit Somerset West, Zuid-Afrika van Thomas, Rob, Thea, Jojanneke, Wierd, Femke, Marry, en Peter KoGieUnScho - WaarBenJij.nu

Schoongezicht

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas, Rob, Thea, Jojanneke, Wierd, Femke, Marry, en Peter

26 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Somerset West

Tijd voor de eerste update vanuit onze riante villa in Somerset West, zo’n 50 kilometer ten Zuid-Oosten van Kaapstad. Het is hier prima toeven, met gemiddeld zo’n 25 graden, een prachtige tuin met zwembadje en uitzicht over Strand (waar Rozanne en haar ouders wonen), de Valsbaai en de bergen van Kogelberg. Villa Schoongezight is dus absoluut een toepasselijke naam. Dit is de komende weken onze uitvalbasis. Dat zal prima gaan lukken, we zijn van alle gemakken voorzien en er zit een supermarktje om de hoek. En we hebben een mooi busje voor als we op pad gaan.

Op de dag van aankomst (dinsdag) werden we van het vliegveld gehaald door Steven, Rozanne en haar vader Freddie. Verder was het vooral even bijkomen van de lange reis, acclimatiseren en de weg in de villa leren kennen ;)

Op de tweede dag zijn we naar Strand gereden, een kilometer of 10 hier vandaan, waar we kennis hebben gemaakt met Rozanne’s moeder Debbie en heerlijke Zuid-Afrikaanse lekkernijen hebben geproefd. Heerlijk! En een eerste duik in de zee deden. Ook heerlijk.

Er staat een boel op het programma. Uiteraard zullen we de Tafelberg, Kaap de Goede Hoop en Robbeneiland bezoeken, maar er is nog heel veel meer te doen. Op deze plek zullen we regelmatig een update plaatsen waarin we verslag doen van onze belevenissen.

Tot vinnig en die groet!

Thomas, Rob, Thea, Jojanneke, Wierd, Femke, Marry en Peter

• 26 Maart 2015 - 11:28

Ina Rieks:

Hallo
    Het is hier iets minder warm maar wel uit te houden. Zo te horen is de reis goed verlopen.
    Jullie hebben een mooi huis en de supermarkt om de hoek wat wil je nog meer.

We horen nog wel van jullie en geniet van deze mooie momenten.

Vr.gr Bart en Ina

• 26 Maart 2015 - 16:32

Feikje:

Geniet se mit se alle

• 26 Maart 2015 - 18:23

Wilma:

HOI,

Ziet er allemaal goed uit!! Veel plezier en groetjes aan iedereen.

Groet,
    Wilma, Thijs en Leanne

• 26 Maart 2015 - 20:01

Marry V D Wetering:

Fijn dat jullie een mooi onderkomen hebben, veel plezier met elkaar en een hele fijne tijd.
    Leuk om jullie te volgen!!
    Groeten voor allemaal, maar speciaal voor Marry.

• 27 Maart 2015 - 14:00

Steven & Rozanne:

Leuk verslag! Het was gezellig samen in Strand :) Ons sien julle Sondag by die braai!

Groetjes!
    Steven, Rozanne, Freddie and Debbie

• 28 Maart 2015 - 20:14

Joke Nijhuis:

Ziet er allemaal heel mooi uit.
    Lekkere temperatuur 25 graden, beter dan die regen hier.
    Geniet ervan met z'n allen.
    Leuk om jullie te volgen op jullie verdere reis.

Marry de hartelijke groeten van ons (Guus en Joke)

De rest van de familie natuurlijk ook de hartelijke groeten.